kawaii

we'r back....  

Sunday, May 24, 2009

salam sume...aku kmbli lg setelah sekian lame menyepi...hehe..xde la lame sgt pun...cti sem ni aku biz kn masa n duit aku kt shah alam ni...owg laen duk wat intersesi, menuntut ilmu, tp aku hampeh...jd ank derhaka d sni...haha...mak, nnt anak kesayangan mu ini pulang jua ke pangkuan mu...hehe...
spnjg mgu ni mmg b'jln je keje aku n dak2 madid....xcukup duk lepak kt shah alam ni,ktrg lepak kt damansara lak...mn x nye, ktrg bengang gile de la sowg mamat ni bg idea yg mmg "baekkkkkk punyewwww" tmpt nk lepak...mmg veteran gile restoran 2, no doubt...mmg rugi la along xbwk buku ms 2, kompem sok test lulus sbb tenang je nk stdy kt c2...xde sape nk kaco...hilai tawa ktrg je yg kedengaran time 2, owg laen sume duk b'bisik2 ngn kapel msg2...tp x leh la nk sebut nme restoran 2, nnt takut de owg laen t'bc n report kt owner die..yg pasti owner die artis...cmne ntah mamat ni leh t'pk nk bg idea nk g c2, ktrg sume pun x taw...aku ajk g pelita nsi kandaq xnk...pe da...aleh n amir dh bengkek jew tgk mamat 2...haha..mmg ne bahan mamat 2 mlm 2...cian diew...
x cukup ngn 2, ktrg qada lak g OU sok nye...tgk wyg n maen bowling...hehe...aleh 1st, aku 2nd, yg laen aku xpasan, mayb amir last...haha...blk 2 ktrg singgh lepak lg kt kdai mkn...pergghhh, mmg rame owg...awex2 seksi, 2 la yg amir maw...haha...aku try la 3 layer tea yg d crite kn sedap sgt oleh wanshah...smpe skt puwut kot mnm air 2...pas 2 mkn roti pe ntah, tp aku pgl roti david beckham...hehe...share2 la mknn yg ktrg de...mmg bes la sbb dh lame x lepak rame2 ngn dak madid cm ni kn...so byk la cite zmn mude2 n nakal2 kt madid dulu..imbau kngn pkwe2 n admirer dolu2...hehe...mad nk ikut, tp xde transport lak..xpe la mad, laen kali kte plan tol2 n kte kua rame2...wat reunion...hehehe...



tgk la bpe buhsan nyew along n jana....


lapoooo nyewww....



amir yg pura2 sopan mkn pake sudu ble dpt taw de owg nk mik gmbo die..huh...nyampesss...




aku yg cumil...hehe...cumil ke???pasan jew...



x cukup kt OU, aku n amir fight kt ole2 lak...haha..amir wat muke x puas ati jew..hehe...

winner for the day...haha....

so dak2 madid mn yg nk gather2 2 wajin2 lew erk contct2 tok dpt kn info t'kini...hehe...klu nk tgu reunion lmbt lg, ne tgu dak2 juah nun d peta mesir landing kt KLIA dulu...

AddThis Social Bookmark Button


4 comments: to “ we'r back....

 

Design by Amanda @ Blogger Buster