kawaii

my graduation day...  

Saturday, May 16, 2009


d ari yg sume owg duk tgu2, tp aku cm x rela je ari ni wujud...iaitu convocation day...sume owg duk hepy n sebok2 wat bj baru, tnye mmbe2 sape yg dtg, bpe contanier bunga dowg nk, make up tebal mn nk pake...tp aku bese lew, manusia simple..pake je bj raya, bkn owg taw pun kn...asalkn kemas n cumil...hehe...ms convo ni, aku sesi ptg...so pg 2 leh tido lg..hehe...siap2 n naek bus g uitm...bese lew, ble dh gather ngn mmbe2 lme byk la mnde nk d cite n d ngumpat kn...haha...tibe msk hall lak, bese lew..turn aku pun lmbt lg, 707 kot...duk lak sblh dak yg aku x bese ckp n sblh lg aku x knl...so pe lg, tido la aku..hehe...tibe turn nme aku, rs nk pengsan pun de gk, tp cover cun ats stage..hehe...

ms kua dewan, owg sume duk sebok cri parents dowg...aku lak ntah mn aku nk g pun xtaw...so nmpk yana n family aku pun g la kt die...die ajk tgkp gmbo ngn mak n makcik die, aku malu sbnr nye..tp die lyn kn jew...ms b'gmbo 2, tbe2 aku rs sebak lak..ngn pantas kilat air jernih m'basahi pp ku...huhu..ayt novel ni...mak yana menenangkn aku, aku lg la sedey...huhu...tp tahan gk la air mata 2 dr m'basahi bumi...bkn pe, sedey sbb xde owg dtg tgk aku..kak aku jnji nk dtg, tp lmbt sengah jam pas biz konvo 2..


xpe la, at least de gk owg nk dtg kn dr xde...huhu...mak x sehat so kena phm la...tp yg bes nye, ms ari nk blk sg siput 2 aku buli kak aishah suh bli kn aku hadiah..haha...kire t'ubat gk ati ni dpt c mulut beso warna pink ni..hehe...yg penting ms convo dgree nnt nk mak dtg...huhu...

AddThis Social Bookmark Button


3 comments: to “ my graduation day...

 

Design by Amanda @ Blogger Buster